James Bond: Spionen der elskede mig (1977) Film Titler

Dvd Film James Bond: Spionen der elskede mig i høj kvalitetskvalitet. Film På HBO James Bond: Spionen der elskede mig i HD 1080p kvalitet. Komplet film James Bond: Spionen der elskede mig i high definition format. Film Fuld James Bond: Spionen der elskede mig i HD Video. Film På Iphone James Bond: Spionen der elskede mig Blue Ray Format.


Du vil finde en fuld beskrivelse af James Bond: Spionen der elskede mig nedenfor:
  • Original titel : The Spy Who Loved Me
  • Film titel : James Bond: Spionen der elskede mig
  • År for film : 1977
  • Genrer af film : Eventyr, Action, Thriller,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1977-07-07
  • Virksomheder af film : United Artists, Eon Productions, Danjaq,
  • Landene i film : United Kingdom, United States of America,
  • Sprog af film : English, Italiano, العربية,
  • Varighed film : 125 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.6
  • Youtube ID film : UBxG_TJvYTg
  • Oversættelse af film : CS,DA,DE,EL,EN,ES,FI,FR,FR,HE,HU,IT,JA,KO,NL,NO,PL,PT,PT,RO,RU,SV,TR,UK,ZH,ZH,
  • Aktører film :Curd Jürgens (Karl Stromberg), Cyril Shaps (Dr. Bechmann), Michael Billington (Sergei Barsov), Bryan Marshall (Cmdr. Talbot), Desmond Llewelyn (Q), Roger Moore (James Bond), Walter Gotell (General Anatol Gogol), Geoffrey Keen (Sir Frederick Gray), Caroline Munro (Naomi), Lois Maxwell (Miss Moneypenny), Milton Reid (Sandor), Sydney Tafler (Liparus Captain), Olga Bisera (Felicca), Vernon Dobtcheff (Max Kalba), Eva Rueber-Staier (Rublevich), Edward de Souza (Sheik Hosein), Sue Vanner (Log Cabin Girl), Barbara Bach (Major Anya Amasova), Kevin McNally (HMS Ranger Crewman), Bernard Lee (M), Albert Moses (Barman), Valerie Leon (Hotel Recepcionist), George Baker (Captain Benson), Richard Kiel (Jaws), George Roubicek (Stromberg One Captain), Nadim Sawalha (Aziz Fekkesh), Sean Bury (HMS Ranger Crewman), Milo Sperber (Prof. Markovitz), Shane Rimmer (Cmdr. Carter)

0076752

James Bond: Spionen der elskede mig er den rigtige film skabt af United Artists, Eon Productions, Danjaq, ved hjælp af en beskrivelse af filmen er "To ubåde med atomvåben ombord forsvinder, og ejerne - Storbritannien og Sovjetunionen - sender hhv. agent 007 og agent XXX alias Anya Amasova ud for at løse mysteriet.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øreforstyrrende lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Og jeg første lærte om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg have lidenskab for idé eller ellers. Efter at have set det Jeg vil bruge at dele at vi virkelig gerne. Jeg anbefaler absolut denne film for dem der herunder genre Eventyr, Action, Thriller, . Mulig ur det sammenlign priser simpelthen klikke indsende og tilmeld, som muligt ur utallige nyeste filmtitler som gave.

... Film På Ipad James Bond: Spionen der elskede mig i bedste kvalitet 1080p ....




Screenplay : Christopher Wood, Casting : Maude Spector, Art Direction : Peter Lamont, Camera Operator : Alec Mills, Hairstylist : Barbara Ritchie, Underwater Camera : Lamar Boren, Casting : Weston Drury Jr., Original Music Composer : Marvin Hamlisch, Director of Photography : Claude Renoir, Makeup Artist : Paul Engelen, Script Editor : Vernon Harris, Producer : Albert R. Broccoli, Producer : William P. Cartlidge, Director : Lewis Gilbert, Editor : John Glen, Screenplay : Richard Maibaum, Characters : Ian Fleming, Production Design : Ken Adam, Wardrobe Supervisor : Rosemary Burrows
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med James Bond: Spionen der elskede mig 100% længde og har den link til dette movie James Bond: Spionen der elskede mig i høj kvalitet video.


Tags: london england, submarine, england, assassination, spy, cairo, terrorist, egypt, mass murder, pyramid, russia, planned murder, secret intelligence service, kgb, villain, nuclear missile, tanker, sphinx, sardinien, warhead, jet ski, utopia, murder, shark, killer, british secret service, skiing,

0 comments:

Post a Comment